Kuva: All Over PressKerttu Niskasen olympialaiset alkavat lauantaina naisten yhdistelmäkilpailulla. Naisella on takana raskas kuukausi, josta hän ei ole erityisen innokas puhumaan.Niskanen sairastui Tour de Skillä. Hän lähti lievien oireiden vuoksi kotiin kesken kiertueen. Suomessa tila heikkeni nopeasti. Naisella todettiin koronavirus että influenssa. Niskanen avautui kohtalostaan Gomsin maailmancupin perinteisen 20 kilometrin kilpailun jälkeen. Hän ei halunnut nyt puhua asiasta enempää Ilta-Sanomien toimittajalle.– En halua muistella sitä enää. Mutta kova tauti se oli.– Olen tehnyt kaikkeni olympialaisten eteen. Siinä hetkessä, kun muistelen niitä hetkiä, jolloin makasin kotona sängyn pohjalla… kyllä se turhauttavalta tuntui. Olin aika varma siitä, että en ole tulossa tänne, selvitti Niskanen IS:lle.Kerttu Niskanen, Krista Pärmäkoski, Vilma Nissinen ja Vilma Ryytty muodostavat Suomen joukkueen lauantain yhdistelmäkilpailussa.LUE MYÖS: Yle: Wilma Murto ällistyi äidiltään saamastaan viestistä – oli vaikea uskoa lukemaansa (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp Kerttu Niskanen Olympialaiset Lue myös: Viaplaylle myönnettiin: Hiihtomaajoukkueessa pelätään nyt ykköstähden lopettavan uransa Talvilajit 02.03.2026 - 21:49 Lasse Honkanen Anne Kyllöseltä täydellistä dominointia – olympiahiihtäjällä ei mitään jakoa Talvilajit 02.03.2026 - 14:01 Lasse Honkanen Kalle Palanderin sanat olivat liikaa – alppihiihtomies uhkasi ladata turpaan Talvilajit 02.03.2026 - 11:54 Lasse Honkanen