Kuva: All Over PressSuomi voitti lauantaina Ruotsin jatkoajalla 4–3 jääkiekon 4 Nations Face-Off -turnauksessa.Leijonien leirissä oltiin luonnollisesti tyytyväisiä. Tähtipelaaja Mikko Rantanen nautti kamppailusta. – Tosi hieno peli oli. Ruotsia vastaan on aina hienoja pelejä. Joukkueessa oli hyvä fiilis. Pelin intensiteetti oli playoff-meininkiä. Siellä oli paljon taklauksia ja semmosta intensiteettiä, mitä playoffeissa yleensä on. Oli hauska pelata ja onneksi voitettiin. Se parantaa tietysti fiilistä, sanoi Rantanen NHL:n tiedotteessa.Ruotsin leirissä oli eri tunnelmat. Toronto Maple Leafsin William Nylander sanoi selvät sanat.– Te (media) sitä rivarlya (kilpailuasetelmaa) viljelette niin kuin se olisi jotain hullua. Me vain haluamme voittaa turnauksen, ja kaksi häviötä alla vaikeuttaa asiaa.– Pelaamme liikaa laidoilla ja ulkopuolella. Meidän pitäisi päästä sisään ja keskelle sekä hyökätä enemmän, arvioi Nylander.LUE MYÖS: Yle: Wilma Murto ällistyi äidiltään saamastaan viestistä – oli vaikea uskoa lukemaansa (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp 4 Nations Face-Off Leijonat Ruotsi William Nylander Lue myös: Jokerit räjäytti Liigan siirtomarkkinat – kiekkomies avautui: ”Onhan se karmea juttu” Jääkiekko 02.03.2026 - 20:06 Lasse Honkanen PP: Tähtihyökkääjä nähty hotellin aulassa – Tapparalta viime hetken megakaappaus? Jääkiekko 02.03.2026 - 08:46 Lasse Honkanen Naisleijona hurmasi NHL-tähden – teki vaikutuksen yhdellä eleellä Jääkiekko 01.03.2026 - 15:54 Lasse Honkanen