Kuva: All Over PressMontreal Canadiensin David Savardin, Christian Dvorakin ja Joel Armian sopimukset ovat päättymässä kesällä. Heistä on tulossa rajoittamattomia vapaita agentteja.Montrealin peliliike siirtotakarajan lähestyessä oli tehdä jatkosopimus Jake Evansin kanssa. Neljän vuoden diili on kokonaisarvoltaan 11,4 miljoonaa dollaria. Armia olisi ollut kaupan, jos olisi tullut riittävä tarjous. Canadiensin GM Kent Hughes on nyt puhunut Armia, Dvorakin ja Savardin tilanteista. Hän teki selväksi, ettei jatkokeskusteluja käydä, kertoo Montreal Gazette.Hughes ilmoitti myös, että häntä ei huoleta tuon kolmikon menettäminen vapaina agentteja. Hughesin mukaan on tärkeämpää pitää nyt tuo kolmikko joukkueen mukana, jotta nuoret pelaajat voivat kehittyä heidän mukanaan.Armia tienaa tältä kaudelta 3,4 miljoonaa dollaria. Hän on ilmoittanut haluavansa jatkaa seurassa.LUE MYÖS: Yle: Wilma Murto ällistyi äidiltään saamastaan viestistä – oli vaikea uskoa lukemaansa (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp Joel Armia Kent Hughes Montreal Canadiens NHL Lue myös: Jokerit räjäytti Liigan siirtomarkkinat – kiekkomies avautui: ”Onhan se karmea juttu” Jääkiekko 02.03.2026 - 20:06 Lasse Honkanen PP: Tähtihyökkääjä nähty hotellin aulassa – Tapparalta viime hetken megakaappaus? Jääkiekko 02.03.2026 - 08:46 Lasse Honkanen Naisleijona hurmasi NHL-tähden – teki vaikutuksen yhdellä eleellä Jääkiekko 01.03.2026 - 15:54 Lasse Honkanen