Kuva: All Over PressKalPa nousi kolmannen erän kahdella maalillaan 3–2-voittoon SaiPasta jääkiekon SM-liigan ottelussa.Kyseessä oli myös Raimo Helmisen ensimmäinen Liiga-ottelu SaiPan peräsimessä. Hän osasi odottaa kovaa vastusta. Sellainen myös tuli. – KalPa oli odotetun hyvä. Tiedettiin että on huippu kotijoukkue. Paineistivat ja pelasivat hyvää kiekkoa, niin meillä ei tänään riittänyt.– Ei voi olla tyytyväinen jos ei pistettäkään saa, tämä on raaka peli, arvioi Helminen lehdistötilaisuudessa.KalPan päävalmentaja Petri Karjalainen myönsi, että ottelu oli erittäin haastava.– Kovin sekava peli, tuntui että kahdessa ensimmäisessä erässä ei kumpikaan saanut pelistä kiinni, molemmilla oli hetkensä. Kolmannessa saatiin vähän paremmaksi. Vaikea peli, todella vaikea peli.LUE MYÖS: Yle: Wilma Murto ällistyi äidiltään saamastaan viestistä – oli vaikea uskoa lukemaansa (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp KalPa Liiga Petri Karjalainen Raimo Helminen SaiPa SM-liiga Lue myös: Jokerit räjäytti Liigan siirtomarkkinat – kiekkomies avautui: ”Onhan se karmea juttu” Jääkiekko 02.03.2026 - 20:06 Lasse Honkanen PP: Tähtihyökkääjä nähty hotellin aulassa – Tapparalta viime hetken megakaappaus? Jääkiekko 02.03.2026 - 08:46 Lasse Honkanen Naisleijona hurmasi NHL-tähden – teki vaikutuksen yhdellä eleellä Jääkiekko 01.03.2026 - 15:54 Lasse Honkanen