Kuva: All Over PressSaiPa taisteli hienon 2–1-voiton KooKoosta perjantaina jääkiekon SM-liigassa.Lappeenrantalaisten päävalmentaja Raimo Helminen teki lehdistötilaisuudessa selväksi, että voitto oli kovan työn takana ja onnikin oli myötä. – Meille oli todella tärkeää, että porukka saa avauspisteitä. Kyllä pojat taistelivat hienosti. Vastus oli kova. Välillä oltiin purjeessa. Hetken oltiin pelin päälläkin, mutta tällaista tämä jääkiekko on. Lopussakin oli vastustajalla muutama paikka, mutta tänään oli vähän tuurikin mukana. Pitää antaa pojille arvostusta. Ne eivät ole ihan kaikki kauheat kokeneita jätkiä, mutta pystyivät hoitamaan kuitenkin jollain tapaa.– Missä SaiPa oli erityisesti parempi kuin KooKoo tänään? kysyi juontaja.– En tiedä, oliko ne missään erityisesti parempi, mutta kyllä oli tasaista vääntöä oli koko ajan. Jokainen peli tulee olemaan meille kova peli. Pitää pystyä laittamaan kaikki likoon joka ehtoo. Ei ole ihan maailman helpoin homma sekään, linjasi kiekkolegenda.Jännitystä loppuun saakka Liigan kiekkoperjantaissa! 🔥#Liiga pic.twitter.com/MHK4Xy0aNu— Liiga (@smliiga) September 13, 2024 LUE MYÖS: Yle: Wilma Murto ällistyi äidiltään saamastaan viestistä – oli vaikea uskoa lukemaansa (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp KooKoo Liiga Raimo Helminen SaiPa SM-liiga Lue myös: Jokerit räjäytti Liigan siirtomarkkinat – kiekkomies avautui: ”Onhan se karmea juttu” Jääkiekko 02.03.2026 - 20:06 Lasse Honkanen PP: Tähtihyökkääjä nähty hotellin aulassa – Tapparalta viime hetken megakaappaus? Jääkiekko 02.03.2026 - 08:46 Lasse Honkanen Naisleijona hurmasi NHL-tähden – teki vaikutuksen yhdellä eleellä Jääkiekko 01.03.2026 - 15:54 Lasse Honkanen