SHL:n Timrå IK tiedotti maanantaina, että urheilujohtaja Kimmo Kapanen lähtee seurasta. Hän käytti sopimuksessaan olleen option ja palaa Suomeen perhesyiden vuoksi.– Takana on kolme fantastista vuotta Timrå IK:ssa, ja olemme saavuttaneet paljon. Mutta aikani täällä päättyy. Pääsimme kolme kertaa peräkkäin SHL:n pudotuspeleihin. Kun tulin tänne, oli tavoitteena vakiinnuttaa asemamme SHL-seurana. – Olen erittäin ylpeä ajastani seurassa. Näen, että olemme luoneet perustan valoisalle tulevaisuudelle Timrå IK:lle, kommentoi Kapanen seuran tiedotteessa.Kimmo Kapanen nautti ilmeisen suurta suosiota fanien keskuudessa. Se selvisi sosiaalisen median reaktioista.– Ei, ei, ei. Niin musertava uutinen, päivitteli yksi.– Voi helvetti sentään, vuodatti eräs.LUE MYÖS: Yle: Wilma Murto ällistyi äidiltään saamastaan viestistä – oli vaikea uskoa lukemaansa (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp Kimmo Kapanen Timrå IK Lue myös: Jokerit räjäytti Liigan siirtomarkkinat – kiekkomies avautui: ”Onhan se karmea juttu” Jääkiekko 02.03.2026 - 20:06 Lasse Honkanen PP: Tähtihyökkääjä nähty hotellin aulassa – Tapparalta viime hetken megakaappaus? Jääkiekko 02.03.2026 - 08:46 Lasse Honkanen Naisleijona hurmasi NHL-tähden – teki vaikutuksen yhdellä eleellä Jääkiekko 01.03.2026 - 15:54 Lasse Honkanen