Kuva: All Over PressHIFK joutui pettymään lauantain jääkiekon SM-liigassa, kun Kiekko-Espoo voitti joukkueen maalein 4–0.IFK:n päävalmentaja Olli Jokinen oli ottelun jälkeen pettynyt mies. Lehdistötilaisuudesta tuli melko ytimekäs ja jäätävä. – Onnittelut Espoolle. Tiukka peli, surkea pelin lähtö meiltä. Espoo oli tuon verran parempi, aloitti Jokinen.Tilaisuuden juontaja otti sitten esille Jokisen toiminnan 3–0-tilanteessa.– Tuossa Olli herätti hieman ihmetystä, ette ottanut maalivahtia pois siinä, kun lopussa oli noin 2,5 minuuttia jäljellä ja powerbreak siinä. Oliko siinä joku tarkoituksellisuus? kysyi mies.– No, emme saaneet mitään aikaiseksi missään vaiheessa. Ajattelin, että pelataan viidellä vastaan viisi, kuittasi Jokinen tuimana.Ajoittain paremmin esiintynyt IFK on nyt jälleen neljän ottelun tappiputkessa.LUE MYÖS: Yle: Wilma Murto ällistyi äidiltään saamastaan viestistä – oli vaikea uskoa lukemaansa (UrheiluAreena.fi) Jaa Facebook Twitter Whatsapp HIFK Kiekko-Espoo Olli Jokinen Lue myös: Jokerit räjäytti Liigan siirtomarkkinat – kiekkomies avautui: ”Onhan se karmea juttu” Jääkiekko 02.03.2026 - 20:06 Lasse Honkanen PP: Tähtihyökkääjä nähty hotellin aulassa – Tapparalta viime hetken megakaappaus? Jääkiekko 02.03.2026 - 08:46 Lasse Honkanen Naisleijona hurmasi NHL-tähden – teki vaikutuksen yhdellä eleellä Jääkiekko 01.03.2026 - 15:54 Lasse Honkanen